[aartikel]B004SGBQPK:right[/aartikel]In den letzten Tagen tauchen „vermehrt“ Beschwerden von Atrix Kunden in den USA auf, das diese Probleme mit der Audio-Qualität bei Telefonaten haben. Motorola hat sich nun dazu geäußert und spricht davon, das es wirklich nur eine kleine Hand voll Nutzer sind, bei welchen dieses Problem auftritt. Motorola beteuert zudem alles dafür zu tun um einen hohen Standard an Qualität für seine Kunden zu bieten. Welche dennoch Probleme haben, sollen sich bitte an den Kundenservice von Motorola wenden, das dürften allerdings aus unseren Landen wenige sein, da das Gerät erst vorbestellbar ist und noch ein wenig auf sich warten lässt.

Motorola Mobility is aware of a very small number of ATRIX 4G users who have reported low audio issues when placing voice calls. Motorola ATRIX 4G is designed and tested to meet our high standards for audio quality. As part of our longstanding commitment to delivering high quality products that our customers love, we believe in reacting even when identified issues impact only a handful of users. Motorola is evaluating further optimization of audio levels in a future maintenance release. Any consumer who experiences this issue should contact a Motorola customer support center.

Motorola takes great care to ensure devices are developed with quality in mind. We appreciate consumer feedback and will continue working to refine our product experience.